Vanaf €35,- gratis verzending in NL
Klanten geven ons gemiddeld een 9.5!
Producten om blij van te worden
Verse producten met zorg verpakt
Klantenservice
085-773-1163
95% van 100
9.5 / 10
Toon alle reviews
Zoeken

Retour indienen

Heb je een pakket ontvangen en wil je dit retourneren? Dan heb je het recht om binnen een termijn van 14 dagen na de dag waarop je het pakket (of een door jou aangewezen derde) in bezit hebt ontvangen, een retour in te dienen. Het indienen van een retour kan via het onderstaande retourformulier.

Klik hier om het retourformulier te downloaden

Stappenplan retourneren:

  1. Vul het retourformulier volledig in die hierboven te vinden is.
  2. Voeg de product(en) toe in de originele doos die je wilt retourneren.
  3. De verpakkingen moet ongeopend en onbeschadigd zijn, tenzij anders is besproken met de klantenservice. (Er kan bijvoorbeeld iets mis zijn met het product na het openen)
  4. De product(en) die geretourneerd worden dienen goed verpakt te zijn (in een overdoos).
  5. Voeg het retourformulier en een kopie van de factuur toe en verzend het pakket terug naar De Notenshop. Adresgegevens zijn hieronder te vinden.
  6. De retourkosten zijn ten alle tijde voor rekening van de consument.
  7. Zodra het retourpakket bij ons in behandeling is genomen en is goedgekeurd, ontvang je het aankoopbedrag terug, of wordt er wat afgesproken is met de klantenservice gehanteerd.

Adresgegevens De Notenshop

T.a.v. Retourafhandeling
Antonie van Leeuwenhoekstraat 27
3291 CR Strijen
Zuid-Holland
Nederland

Voorwaarden retourneren

  • Het product mag niet aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
  • Het product mag slechts in die mate worden uitgepakt en/of gebruikt indien dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product wordt behouden.
  • Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
  • Het artikel wordt op eigen kosten retour gestuurd. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
  • De artikelen die worden teruggezonden moeten in een zo oorspronkelijke mogelijke staat en indien mogelijk in de originele verpakking met een kopie van de factuur en een volledig ingevuld retourformulier worden verstuurd.
  • De retourzending wordt na het ontvangen gecontroleerd. Als de artikelen of verpakking incompleet of beschadigd zijn, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden in mindering gebracht aan het restituerende bedrag.
  • Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Retourkosten

De retourkosten van het retourpakket zijn ten allen tijde voor rekening van de klant. 

Mijn pakket wordt retour gestuurd door de vervoersdienst, wat nu?

Wanneer een pakket retour wordt gestuurd en terugkomt naar ons magazijn, dan wordt deze automatisch uitgepakt zodat de kwaliteit van de producten opnieuw kan worden gecontroleerd. Het aankoopbedrag wordt dan ook automatisch terugbetaald. De terugbetaling wordt binnen 10 werkdagen verwerkt onder de naam Mollie. De bestelling kan dan eventueel opnieuw geplaatst worden.

Mocht je per ongeluk een verkeerd adres hebben ingevoerd maar wordt uw bestelling wel afgeleverd door de vervoersdienst dan zijn wij van De Notenshop niet verantwoordelijk voor het terugbetalen van het aankoopbedrag of het opnieuw leveren van het pakket.

In de verzonden track en trace code kunt u altijd de status van uw bestelling volgen. Heeft u geen track en trace code ontvangen? Controleer dan altijd nog even uw spam.

Mijn pakket staat op “bezorgd” maar ik heb geen bestelling ontvangen, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling niet is bezorgd terwijl dit wel wordt aangegeven in de track & trace code. Neem dan binnen 10 werkdagen contact met ons op! Wij starten graag een onderzoek voor je bij de desbetreffende bezorgdienst.

Lukt het niet om je bestelling te ontvangen of op te halen? 

Dat kan gebeuren! Houd er dan wel rekening mee dat er €2,50 administratiekosten in rekening wordt gebracht voor het terugsturen van het pakket.